Kodėl verta laikytis mitybos pagal planą?

Mitybos plano laikymosi privalumai

     Visiškai nesvarbu ar mitybos planą susidarėte patys, ar naudojotės savo srities specialistų pagalba. Planas abiem atvejais tarnauja visiškai taip pat. Nepriklausomai nuo plano "temos", struktūros ar apimties, laikydamiesi plano susiduriate su šiais palengvinimais:

Privalumas 1. Esate užtikrinti, kad valgydami pagal planą pasieksite tikslą

Kaip seksis pats plano laikymasis - nežinia, bet jei sugebėsite suvalgyti tai kas parašyta, abejonių nelieka - sėkmė garantuota. Taigi, jums nereikia spręsti jokių egzistencinių klausimų apie plano kokybę, mitybos įvairovę, subalansuotumą.
     Jei mitybos planą susidėliojote sau patys, greičiausiai įtraukėte kuo didesnę įvairovę leistinų produktų, tam, kad tikrai gautumėte visas būtinąsias maisines medžiagas, vitaminus ir mineralus. Kad ir kokia jūsų kompetencija, puikiai visi žinome, kad mitybos plane negali būti vien skanumynų ir desertų, o kokybiška mėsytė, žuvytė ir žalumynai - privalomi.
      Jei mitybos planą sudarė specialistai - visų pirma pasitikėkite. Žmogaus kūnas gali pakelti neįsivaizduojamą streso kiekį. Pavyzdžiui, jūs galėtumėte 30 dienų iš vis nieko nevalgyti. Taigi teoriškai bet koks mėnesio planas, kuriame yra maisto - jums bus įveikiamas kur kas lengviau nei 30 dienų bado.

Privalumas 2. Galite nusiteikti ir pasiruošti iš anksto.

      Kai turite mitybos planą prieš akis, tokie pasiteisinimai kaip "neturiu iš ko pagaminti šio patiekalo" - neaktualūs. Pažiūrėkite ką reikės valgyti rytoj, ko reikia ateinančiai savaitei ir kai eisite į parduotuvę nepamirškite pasiimti šio sąrašiuko. Moksliškai įrodyta, kad bet koks pirkimas su iš ankstiniu sąrašu apsaugo ir jūsų piniginę ir kūno linijas.

Privalumas 3. Jokio galvos skausmo! Jokio streso!

      Ką valgyti šiandien? Ar bus pakankamai? Ar ne per daug? Visi šie klausimai nukrenta nuo jūsų pečių. Arba jau prieš tai pasiskaičiavote arba kažkas kitas už jus suplanavo. Šie klausimai jau praeity ir jūsų nebevargina! O kai probleminių klausimų gyvenime lieka mažiau, kur kas lengviau susikaupti, pasiruošti ir tiesiog daryti tai ką reikia daryti!

     NORIU VALGYT DABAR IR ČIA! Tokiu atveju imam bet kokį receptą iš plano ir nesukam galvos. Netgi jeigu bus ir per daug maisto tam kartui - ne bėda. Praleisim sekantį valgymą ar atitolinsim jo laiką. Bet svarbiausia - sprendimą turime čia ir dabar, nepaliekam vietos abejonei ir neleidžiam smegenims įjungt "norų" rėžimo.

BONUS privalumas. Dažnu atveju mitybos planas bus priderintas prie jūsų, o ne atvirkščiai.

  • Jei šiandien į parduotuvę nebespėjat, rytojui galit valgyt kito pirmadienio maistą. 
  • Jei kažkuris patiekalas atsibodo - pakeiskite jį kitu arba kreipkitės į planą sudariusį specialistą ir problemos neliks
  • Jei nori išbandyti kažką naujo - pailsėk nuo plano, padaryk dienos pertraukėlę ir išsikepk kuršėnų vyniotinį

Šiam kartui tiek! Dabar jums reikia apsispręsti, ar valgytit pagal planą, ar visgi bandysite maitintis neplanuojant. Jei dar neskaitėte, čia galite sužinoti, kaip tai padaryti.

Su meile, Marius

ketoavocado daugiau nei maistas



Senesnis įrašas