Sunkumai laikantis mitybos plano📚

Jei skaitote šį straipsnį, greičiausiai esate tas žmogus, kuriam planas suteiktų pakankamai naudos, nes:

  • Mėgstate griežtesnes taisykles
  • Save patys sunkiai sukontroliuojate arba
  • Nepasitikite savo jėgomis

Šiame straipsnelyje papasakosiu kaip atrodo mityba laikantis individualaus plano. Tikėtina, kad būsite nustebę, nes su KetoAvocado planu viskas šiek tiek kitaip.

Kaip žinome profesionaliai sudarytas mitybos planas turėtų:

  1. Patenkinti energijos poreikį, o suvalgomas maisto kiekis turėtų atitikti keliamus tikslus.
  2. Užtikrinti adekvatų gaunamų baltymų, riebalų, vitaminų ir mineralų kiekį.
  3. Turėtų būti nesunkiai koreguojamas, kad nereiktų atsibodus pirkti kito plano.

Problemos su kuriomis susiduria žmonės laikydamiesi mitybos plano

Ne paslaptis, kad net užsisakius mitybos planą, ne kiekvienam pavyksta sėkmingai jo laikytis. Remiantis mūsų darbo su lieknėjančiais patirtimi, pastebėjome, jog tie, kas atsilaiko pirmas tris savaites dažniausiai pasiekia tvarių rezultatų. Pabandykime apžvelgti šias priežastis ir iš anksto užkirsti kelią galimai nesekmei.

Problema 1. Nedrąsu pradėti laikytis, dėl to vis atidėliojama.
Sprendimas: Pradėkite laikytis keto mitybos ne nuo plano, o nuo to, kas mityboje jums patinka labiausiai. Gal kažką sužavėjo keto kava, gal kažką patraukė dietiniai desertai, o gal kažkas tiesiog negali gyventi be šoninės. Jei pirmą savaitę ra dvi laikysitės neapibrežtos mitybos, o tik vadovausitės jos taisyklėmis, tam, kad įsivažiuotumėte su planu reikės kur kas mažiau laiko.

Problema 2. Maisto gaminimas visiškai nežavi.
Sprendimas: Šių dienų greito ritmo pasaulyje, dažnas vis mažiau laiko skiria maisto gaminimui. Renkasi jau dalinai paruoštus produktus arba užsisako maistą į namus. Deja, reikia prisiminti, kad būtent šis maistas yra paruoštas iš prasčiausios kokybės ingredientų. Taip pat verta prisiminti, kad mes turime tik vieną kūną ir vieną gyvenimą, o maistas yra pagrindinis jo energijos šaltinis. Jei tikrai mylite save, turėtumėte neskaičiuoti to laiko, kurį gaminate maistą (taip pat neskubėti ir jo suvalgyti).
Na ir galiausiai, absoliuti dauguma receptų gali būti paruošti "paprastuoju būdu". Perskaitykite ingredientų sąrašą. Jūsų užduotis suvalgyti šiuos produktus. Galite kepti, virti paruošti bet kokiu kitu būdu. Čia jums suteikiama visiška laisvė ir pasirinkimas. Įprastų keto receptų gaminimo laikas netrunka ilgiau 15-30min.

Problema 3. Kaip valgyti visai Å¡eimai?
Sprendimas: Turbūt paprasčiausia būtų truputį papasakoti šeimai apie keto mitybos privalumus. Ketogeninės mitybos pagrindą sudaro visi būtinieji sveikos mitybos elementai: mėsa, žuvis, kiaušiniai, daržovės ir žalumynai.
O ką daryti, jei vyras vistiek nori bulvių? Dalis keto moterų sėkmingai vyrui "parduoda" kalafioro ar cukinijos pakaitalą. Jei pavyktų tai padaryti, net nežinodamas patektų į ketozę ir pagerintų sveikatos būklę.
O jei jau niekaip šeima nesutinka atsisakyti angliavandenių, tuomet paprasta - pasiūlykite savo maisto su jų priedais. Pamatę receptų skanumą ir sotumą ilgainiui visi atsisakys tuščių kalorijų iš kruopų, bulvių ir makaronų.

Problema 4. Artėja šventės, gimtadienis, x-adienis... palauksiu kol praeis, tada pradėsiu..
Sprendimas: Nėra ko atidėlioti! Keto puikiai dera su alkoholiu (sausas vynas, stiprieji gėrimai).. Maža to, galite svečius pavaišinti keto desertais ir skanumynais. Būtent šitaip Eglė išgyveno savo pirmuosius metus su keto. Jei lauksim kol pasibaigs šventės - nesulauksim, jos visada grįžta. Ilgainiui potraukis saldumynams visiškai dingsta, o netgi suvalgytas "ne-keto" torto gabaliukas nesudaro didelių problemų. Su sąlyga, jei esame pripratę prie šios mitybos ir sėkmingai laikomės 1-2mėn.

Problema 5. Dabar sergu, negaluoju, nežinau kaip reaguos kūnas į keto...
Sprendimas: Kūnui tai bus SUPER pagalba! Angliavandeniai mityboje yra tikras kryžius bet kokiai sveikatos problemai. Tai uždegiminius procesus keliantis makrokomponentas, kurio laikantis keto mes atsisakome. Įprastai su keto mityba žiema praeina be peršalimų, nes kūnas turi pakankamai resursų imunitetui puoselėti. Lygiai taip pat su daugeliu sveikatos sutrikimų. Prisiminkite, kad keto pagrindą sudaro mėsa, žuvis, kiaušiniai, pieno produktai ir žalumynai. Nėra jokių patikimo mokslo įrodymų, jog kažkas iš šių produktų galėtų jums pakenkti.

BONUS PROBLEMA. Trūksta laisvės ir įvairovės
Sprendimas: Jei jau pradėjote laikytis plano, bet rėmai ir griežta tvarka pradėjo kelti stresą, prisiminkite, kad KetoAvocado planas maksimaliai lankstus:

  • Galite keisti mitybos plane esančias dienas vietomis.
  • Galite keisti receptų eiliÅ¡kumą (pvz pusryčių receptą valgyti vakare)
  • Galite pakeisti vieną receptą kitu, iÅ¡ papildomų receptų katalogo arba mÅ«sų receptų blogo, atsižvelgiant į kalorijų skaičių. Pvz 500kcal receptą galite keisti į 400-600kcal turinčią alternatyvą.

Tai tiek reikalų su tais mitybos planais. Kaip sakoma, nėra padėties be išeities, tik nereikia pasinaudoti pirma dingtimi viską mesti.
O jei kyla kažkokių kitokių sunkumų bet kada galite kreiptis į mus su Egle ir padėsime patardami kiekvienu individualiu atveju. Sėkmės su jūsų mitybos planu ;)

Su Meile, Eglė

Marius ir Egle KetoAvocado



Senesnis įrašas Naujesnis įrašas