Kaip išsikelti teisingą tikslą?🎯🏹

patarimai

     Vakar teko dalyvauti visos dienos mokymuose su  psichologu, lektoriumi, dėmesingo įsisąmoninimo (mindfulness) mokytoju Pauliumi Rakštiku. Tai buvo vienas iš pranešėjų visame mokymo cikle, kuris suteikė tikrai naudingos informacijos bei praktinių patarimų susijusių su savikontrole, streso valdymu bei apskritai – sąmoningumu. Nekantrauju pasidalinti viena svarbia įžvalga su jumis, nes tikiu, kad kiekvienas galime panaudoti šį patarimą siekiant savo tikslų

Tikslai

taikinys    Nors visas mokymų turinys buvo orientuotas į streso kontrolę bei sąminingumo iškėlimą, paskutinės užsiėmimų minutės „pametėjo“ auksinį patarimą.
    Jei norite sulieknėti, pagerinti sveikatą, užsiauginti raumenų.. kad ir koks bebūtų jūsų ketinimas, svarbu išsikelti kokybišką tikslą. Sakydamas kokybišką, turiu omenyje, tokį, kuris sukeltų kiek įmanoma mažiau spaudimo arba idealiai – jo išvis nekeltų.
   Kaip manote, ar moters tikslas sverti 60kg, kai dabar svarstyklės rodo 90kg yra kokybiškas? Ko gero sakysite per mažai detalus? O kaip: „iki šių metų gruodžio 31 sulieknėti 9kg, o per kitų metų pirmus tris mėnesius atsikratyti dar 21kg“ ? Geriau?
    O jei įtrauktume dar „laikantis ketogeninės mitybos bei sportuojant su svarmenimis po tris kartus savaitėje iki šių metų gruodžio 31 sulieknėti 9kg, o per kitų metų pirmus tris mėnesius atsikratyti dar 21kg“

Ne ne ir dar kartą ne!

     Nors tokia tikslo struktūra gali atrodyti tikrai „gudri“ (angl. SMART S-Simple, M-measurable ir t.t), tačiau pasakykite man, kaip jūs reaguosite, kai per gruodžio 1-ą dieną, įpusėjus jūsų pirmajam svorio metimo etapui sversite vos 2kg mažiau, nei pradėjus? Kokia bus savijauta, kai vietoj užsibrėžtų 9kg, gruodžio 31-ą pamatysite vos 4kg pokytį? Ar tai sustiprins jūsų motyvaciją? Vargu. O jei į sporto salę nueisite tik po kartą per savaitę? O jei padarysite „cheat day“ ir svarstyklės parodys pradinį svorį? Ką tada darysite su savo tikslu? Ko gero mesite į šiukšlinę ir eisite nusipirkti ledų kibirėlį.

O jei nestresuotume?

     Nepriklausomai nuo to, ar naudojate ketogeninę mitybą savo tikslams siekti, ar subalansuotą dietą, ar grikių, kopūstėlių, brokolių dietą.. Svarbiausia – nesivaikyti konkrečių skaičiukų, terminų, technikų ir pan.
     Trumpai papasakosiu, kaip Eglė pasiekė savo rezultatų. Jos tikslas nebuvo numesti 30kg. Nebuvo nei 40 ar 20. Jokie skaičiukai nebuvo įtraukti į tikslą. Viskas atrodė taip:

  • „šiandien nevalgyti angliavandenių“
  • „šiandien 75proc kalorijų gauti iš riebalų“
  • „šiandien laikytis protarpinio badavimo“
  • „šiandien suvalgyti 120g baltymų“
  • „šiandien neviršyti 1700kcal“

     Kaip jums tokia strategija?  Kiekvieną dieną būname nugalėtojai ir kiekvieną dieną pasiekiame savo tikslus. Jei pasiektume 90 tikslų iš iškeltų 100? Per mėnesį? Per metus? Ar geriau siekti vieno vienintelio ir vis stresuoti, kad dar nepasistumėjom? Kuris tikslas lengviau pasiekiamas: „Visą savaitę keltis 6val ryte?“ ar „rytoj atsikelti 6val ryte?“

Būkime čia ir dabar, o ne gyvenkime ateityje. Svajoti reikia, bet nesileiskime, kad svajonės užgožtų mūsų tikslus!

 

Jei turite klausimų - drąsiai užduokite juos čia arba facebook paskyroje.

 

Su jumis buvo Marius, ačiū už dėmesį ir geros dienos!

 ketoavocado Marius


Senesnis įrašas Naujesnis įrašas


  • Ruta“ platformoje „

    Nu kaip teisingai!!! tikrai pasimokysiu is to. juk nuolat ,,pradedam laikytis dietos kad numest xx svorio"… o juk pakanka siandien teisingai valgyti :) aciu!!!

  • Virginija“ platformoje „

    Laukiu kas toliau


Rašyti komentarą