Ketogeninė mityba ir sportas (Mariaus 1-a diena)🏋️‍♂️🎽🧗

sportas

     Mintis rimčiau pasportuoti užgimė kai susipažinau su Aurimu. Tą dieną supratau, kad jo smegenyse ne tik visi su mityba susiję tyrimai, bet ir aktualiausia informacija iš mokslo pasaulio sportuojantiems. Per kelias pokalbio minutes mano žinios iš "sporto salės" buvo nustelbtos olimpinių atletų bei profesionalių bodybuilder'ių patirčių sintezės, nugulusios šio žmogaus sąmonėje.

Išbandymų metas

     Kadangi vasara baigėsi, ko gero pats laikas fizinio aktyvumo veiklas pratęsti sporto salėje. Pasiūliau Aurimui sulaužyti mitus susijusius su keto mityba ir sportu, jis nedvejojęs sutiko ir šiandien buvo pirmoji mūsų diena sporto salėje. Nors dažniausiai draugai su kuriais sportuodavau klausdavo mano patarimų, šiandien jaučiausi taip, lyg sportuočiau su asmeniniu treneriu. Labai greitai įsitikinau, kad Aurimo žinios ne tik teoriniame, bet ir praktiniame lygmenyje. 
Turint omenyje, kad šis vyrukas aktyviai sportuoja vos 10 mėnesių ir yra ypač lieknas, jo jėga ir darbiniai svoriai mane gerokai nustebino! Tikslūs apkrovos procentai, tikslios pertraukėlės, sistematiškas svorio keitimas.. Supratau, kad modelis "go hard or go home" (Lietuviškai skambėtų panašiai: dirbk stipriai arba eik namo) nėra pats optimaliausias, o šią filosofiją galima keisti "go smart or go broke" (dirbk protingai arba sulūši/sugesi). Ne per seniausiai šią naują išmintį patvirtino ir mano masažistas, nugaros raumenyse radęs tiek mikro-traumų padarinių, kad jo žodžiais tariant pusė metų sporto šuniui ant uodegos. 

     Taigi, pirmoji diena - neįprasta "stūmimo" treniruotė, kurios metu atlikti krūtinės, nugaros bei tricepso raumenų pratimai. Užtrukome dvigubai ilgiau, nei man įprasta - apie pusantros valandos. Gera pradžia pusė darbo!

Dar šis tas

     Kadangi jau nusprendėm, kad rimtai pradėsim sportuoti ir padarėm gerą pradžią, pamanėm, kad visko "įforminimui" būtų galima panaudoti kūno kompozicijos analizę. Atlikome šį testą tą pačia dieną, po treniruotės ir apibendrinant, mano matavimų pagrindiniai duomenys tokie:

  • 20,7% kūno riebalų
  • Liekna kūno masė 78,2kg
  • abiejų rankų liekna masė po 5,42kg
  • kojos turi šiokį tokį disbalansą - 14,47kg ir 14,60kg (kairė silpnesnė)

Detalesnę analizę pateiksiu, kai turėsiu galimybę palyginti pokyčius.

     Kadangi dieną prieš, jau skaičiavausi savo kalorijų poreikį, buvo labai smalsu palyginti gautą variantą, su elektroniniu prietaisu apskaičiuotais rezultatais. Bazinė medžiagų apykaita - 1950kcal, o matuoklio ir formulės skirtumas vos pora dešimčių kalorijų. Kaip sekėsi jas skaičiuoti ir kokią formulę naudojau galite sužinoti čia

     Kurį laiką stengsiuosi suvartoti 2500-2600kcal, pradedant skaičiuoti nuo 150g baltymų (2g liesai kūno masei) ir likutį surenkant iš riebalų, taip užtikrinant sėkmingą keto formuluotę. Žiūrėsime ką rodys matavimai po poros savaičių, vertinsime, analizuosime.

 

Jei turite klausimų - drąsiai užduokite juos čia arba facebook paskyroje.

 

Su jumis buvo Marius, ačiū už dėmesį ir geros dienos!

 ketoavocado Marius


Senesnis įrašas Naujesnis įrašas


  • preendumpraWSep“ platformoje „

    http://onlinecasinouse.com/# play slots slots games free online slots casino games


Rašyti komentarą