Keto dieta ir sportas💪

sportas

Ar saugu sportuoti metant svorį laikantis keto dietos?

 Woman Doing Exercise

Trumpas atsakymas- TAIP. O jei plačiau, tai netgi turi daug privalumų, tokių kaip širdies ligų, svorio/nutukimo, psichinių ligų sumažėjimas.

Jei jau sportavote anksčiau, sporto rezultatai gali (pradžioje) šiek tiek kristi ir nepavyks sportuoti taip intensyviai kaip buvote įpratę, bet sportuodami „ant keto“  pagerinsite širdies darbą, suvaldysite stresą ir bendrą sveikatos būseną.

Palankiausi treniruočių tipai metant svorį:

Žemo intensyvumo kardio treniruotės tokios kaip važiavimas dviračiu, bėgimas ristele, rekreaciniai sportai, plaukimas.

Jėgos treniruotės tokios kaip svorių kilnojimas (mažiau pakartojimu lengvesniu svoriu).

Nėra labai rekomenduotinos treniruotės, kurios paremtos angliavandeniais. Ribojant angliavandenius kūnas negali panaudoti greitos energijos sukauptos iš jų, dėl to rekomenduotina vengti tokių treniruočių kaip:

  • Treniruotės ratu
  • HIIT (aukÅ¡to intensyvumo) treniruotės
  • Bet kokios anksčiau neiÅ¡bandytos treniruotės.

Prieš pradedant sportuoti laikantis keto dietos.

  • Ä®sitikinkite, kad suvalgote pakankamai. Nekalbu vien apie kalorijas, svarbu gauti pakankamai sveikų riebalų. Sportuojant paprastai pirmiausia sunaudojami angliavandeniai, vėliau riebalai. Jei surenkate nepakankamai nutrientų, neiÅ¡tversite net paprasčiausių treniruočių. Tai netgi pavojinga!
  • Venkite aukÅ¡to intensyvumo treniruočių. Daugiau ne visada geriau- ypač laikantis keto. Tokios treniruotės remiasi angliavandeniais, rinkitės žemo intensyvumo treniruotes, ypač keto dietos pradžioje. Vėliau adaptavusis prie efektingo riebalų naudojimo, intensyvumą galima didinti.
  • Klausykitės savo kÅ«no. Nepersistenkite, jei kÅ«nas jau sako, kad „nebegaliu“. Jei jaučiat iÅ¡sekimą, galvos svaigimą, nuovargį, tai nėra normalu, tai gali reikÅ¡ti, kad jÅ«sų kÅ«nas dar gerai neatsiliepia į žemą angliavandenių kiekį ir krÅ«vį. Sustokite, arba sumažinkite krÅ«vį!

Keto dieta, pradžioje, sukelia stresą Jūsų kūnui ir reikia laiko prisitaikyti. Kai prisitaikysite, viskas pasikeis ir Jūs puikiai atliksite aukščiau minėtas aukštesnio intensyvumo treniruotes. Neperspauskite pradžioje, norėdami greitai numesti svorį!

Jei pasirinksite tinkamą tempą, gerai valgysite, ir kreipsite dėmesį į fizinę savijautą, puikiai mesite svorį ir pasieksite pageidaujamų rezultatų laikantis keto dietos!

Sėkmės, skanių riebių patiekalų ir saugaus sporto!

Parengė,

Marius Bertašius

 


Senesnis įrašas Naujesnis įrašas


Rašyti komentarą