Kaip Avokadas susidraugavo su Citrina?🥑 + 🍋 = ❤️

Easy Guacamole Recipe | Gimme Some Oven

     Jei nepamenate, tai šie du jau nuo guacamolės laikų buvo neišskiriami draugai (juk guacamolė be citrinos kaip šaltibarščiai be bulvių). Kadangi nelabai turime keto receptų, kuriuose naudotume citriną, ilgainiui ji tapo pamiršta. Tačiau atėjus vasarai ir užkaitus orams citrinai vėl atsiradus stiklinėje aplankė keistas jausmas. Pagalvojau – gali būti, kad citrina ne ką prastesnė už avokadą. Juk tai vitamino C šaltinis ir yra nemažai žmonių geriančių lašelį citrinos sulčių rytais tam, kad užkurtų savo skrandį ir medžiagų apykaitą.

     Skyręs šiek tiek laiko tyrinėjimams radau, kad citrinos žievelė – galimai net dar efektyvesnė negu pati citrina, o joje esantys antioksidantai kartu su vitaminu C – super kombinacija. Apie tyrimus su citrina galite paskaityti čia. Sakysite, kad valgyti žievelę nesveika dėl chemikalų? Radau sprendimą ir tam! Praktiškai visus chemikalus galite įveikti naudojant valgomosios sodos tirpalą vos per 15min.

     Taigi, net maitindamiesi ne ypač sveikuoliškai galime sumažinti sukauptų riebalų kiekį. Taip pat pristabdyti toksinų ir laisvųjų radikalų daromą pažeidą ląstelėms, taip sulėtindami organizmo senėjimą. Atrodo, kad ryte užkurtas virškinimo procesiukas tampa mažiausia citrinos nauda.

lego detales

Argi tai ne puiki pradžia?

     Įsivaizduokite, kad viskas ko jums reikia norint pradėti – VIENA GELTONA CITRINA. Jokių migdolų miltų, gysločio luobelių, papildų, vitaminų, matuoklių, specialių gėrimų. Nereikia nieko, tik citrinos. Na ir valgomosios sodos jai nuplauti. Jei prisijungsite prie citrinos iššūkio – rezultatus pažadu. Vienintelė sąlyga – nemesti citrinos, o visa kita – tik detalės. Taip, kaip pradėję kelionę niekada nepamirštame kur link einame, taip ir citrina. Keisis maistas lėkštėje, ryto ritualai, galbūt persiformuos ir laisvalaikis, bet citrina bus tai, ant ko viskas pastatyta.

O ką statysime?

     Ant šio geltono tvirto pagrindo statysime žinias ir patirtis, kurių deka susiformuos nauji, tobulesni gyvenimo būdo įpročiai, leisiantys ne tik pilnavertiškai mėgautis kasdienybe, bet ir užtikrins ilgaamžiškumą bei gyvenimo kokybę.

Ko nori kiekvienas mūsų? “Gyventi ilgai ir laimingai” – būtų per platus atsakymas. Šiai dienai esu atradęs formulę iš ko susideda kasdienė ramybė:

🍋Skanus ir sveikas maistas
🍋Emocinė ir psichologinė sveikatai
🍋Deramas darbo ir poilsio santykis

    Nesupraskite klaidingai, tai, kad aš žinau, nereiškia, kad mano kelionė baigta. Anaiptol – aš į šį iššūkį jungiuosi kartu su jumis. Pasidalinsiu tuo, ką jau esu “užgyvenęs”, o jūsų patirtys padės man ir kitiems bendražygiams išvengti galimų duobių ir sunkumų.

    Tai nuo ko pradėti?

         Dalis mūsų jau pradėjo, o kažkas vis dar laukia žemo starto. Kadangi tikiu, kad tūkstančio mylių kelionė prasideda nuo pirmo žingsnio, noriu užtikrinti, kad šis žingsnis būtų visiems įveikiamas. Gal ne kiekvienas gali patekti į ketozę per pusdienį, bet išsispausti pusę citrinos – visiems įveikiama užduotis. Toks ir yra citrinos metodas – užtikrinti, kad gera pradžia būtų pusė darbo.

         Kol rytais geriame citrininį vandenuką po truputį ruošiamės antram žingsniui – citrinos žievelės panaudojimas. Randam pigių citrinų, kokybiškai jas nusiplaunam, nuskutam žieveles ir padedam kur sausai padžiūti. Siekdami maksimaliai įsisavinti naudingas medžiagas naudosime susmulkintas/maltas žieveles. Jos lydės mus visos kelionės metu.

         Rūpintis ką kada ir kaip daryti jums nereikės. Ilgainiui pateiksiu daugiau idėjų kur galim panaudot žievelę ir kokius receptus praturtinti. Bendrausime su kiekvienu dalyviu asmeniškai el.paštu, o patirtimis dalinsimės grupės įrašuose bei komentaruose.

    Tačiau čia dar ne viskas…📗

         Padarę pusę darbo su citrina, nersime į nepažintų potyrių pasaulį. Pradedant rytiniu žvalumu, baigiant emocine laisve ir nepriklausomybe nuo maisto. Šioje kelionėje žingsnis po žingsnio mažindami angliavandenių kiekį artėsime prie ketogeninės mitybos.

         Pasiekę ketozės būseną išmoksime ją išlaikyti, o reikalui esant nutraukti, vėliau sėkmingai sugrįžtant. Šių žinių prireiks norint į kasdienybę integruoti savaitgalius bei šventes. Auksinė taisyklė – nebūtina visada būti ketozėje, ilgaamžiškumui ir tvariems rezultatams svarbiausia, kad keto būtų daugiau negu „neketo“.

         O ką daryti, kai užsimanot bulvių? Cepakų ar šaltibarščių? Rasime sprendimus ir šioms situacijoms! Visų pirma svarbiausia užtikrinti, kad būtumėte tam pasiruošę ir žinotumėte kaip elgtis, kad ne maistas jus kontroliuotų, o jūs maistą.

         Taip atkeliausime prie ciklinės ketogeninės mitybos. Metodo, kurio šiai dienai niekas netyrinėja, nes yra įsitikinę, kad kelias į sėkmę – per griežtą discipliną ir kontrolę. Esu čia tam, kad paneigčiau šį mitą. Ir tik jūsų pagalbos dėka tai galiu padaryti! Dėl to junkitės dabar ir tapkite šio didžiulio pokyčio dalimi!

    Norite dar daugiau? 💹

         Pažengusiems ir profesionaliems ketukams taip pat pasiūlysiu naujų žinių ir patirčių. Kadangi tiek ketozę tiek ciklavimą jau esu prisijaukinęs, o iššūkyje dalyvauti taip pat nekantrauju kaip ir jūs, šią kelionę papildysiu įvairesnėmis spalvomis.

         Reguliariai ir nuosekliai su jumis dalinsiuosi žiniomis iš biohacking‘o srities. Trumpai tariant tai mokslas apie tai, kaip pakelti savo kūno galimybes į kitą lygį. Pradedant mikrobiotos ir virškinimo sistemos sveikata baigiant neuro mokslu. Nuo streso hormono kortizolio iki laimės hormonų kokteiliuko.

         O tam, kad nesijaustų, jog iššūkio metu dirbame, įtrauksiu emocinę/psichologinę sveikatą gerinančių pratimukų. Meditacijos, mindfulness praktikos, dėmesio valdymo patarimai. Pasidalinsiu ne tik patirtimis, bet ir žiniomis kaip šiuolaikinis mokslas tai paaiškina. Tam, kad galėtumėte ne tik pajausti, bet ir suprasti.

    🍒 Vyšnaitė ant (keto) torto🎂

         Kad visa tai, ką darysime įgautų prasmę, nusprendžiau šio iššūkio metu atlikti tyrimą. Tik neišsigąskite – nei vardų nei pavardžių neminėsiu, viskas absoliučiai privatu. Kadangi niekas tiksliai negali pasakyti kiek čia tos citrinos žievelės mums naudoti – dalinsime dalyvius į grupeles ir bandysime išsiaiškinti efektyviausią kiekį.

         Manote, kad keto ne jums? Paskaičiuosime, pamatuosime ir įvertinsime. Galvojate, kad iššūkio užduotis per sunki? Rasime palengvinimą bet kokioje situacijoje!

         O rudenį suskaičiavę visus viščiukus galėsime pateikti išvadas ir pasidalinti jomis su kaimynais, draugais, giminaičiais, kviesdami nedvejoti ir pagerinti savo gyvenimo kokybę jau dabar!

    Atnaujinta: registracija baigta



    Senesnis įrašas Naujesnis įrašas


    • „Onutė“ platformoje „“

      Laba diena,
      gal ir rugpjūtį bus tokie iššūkiai? Ačiū.

      Pagarbiia


    Rašyti komentarą